Gizemmm12 ogretmen_anneee üniversitenin hastanesi var kürtajı orda oldum ama berbat bir yer böyle bir hastane görmedim ben hayatımda ne doktorlar ilgili ne odalar temiz doktorların bşr dövmediği kalıyor
ogretmen_anneee Gizemmm12 doğrudur canım ama bu testi sadece büyük hastaneler yA da özel hastaneler yapıyor istersen özele gidebilirsin tabi
Gizemmm12 ogretmen_anneee özelde takipliydim zaten memnun olmadığım için devlete geçeceğim sadece doğumdan 1 ay önce falan özele giderim doğumu da orda yaparım diye düşünüyorum
nlycltk Gizemmm12 yok olmadı birden ağrı girdi lavaboya gittim peçeteye geldi sonra doktorum coraspirini 2 gün kullanma geri şeyleri kullan dedi bide progestan iğnesini verdi tedbir amaçlı 3 güne bir vuruldum
Gizemmm12 ogretmen_anneee nlycltk Emosss35 Benim de kasıklarımda hafif ağrım oluyor ondan korktum düşük vs mi yapıyorum diye teşekkür ederim
Emosss35 Gizemmm12 Benim bu gebelik öncesinde iki kaybim vardi bunuda lekelenmeli gecirdim hep 33 hafta oldum halen korkuyorum ve her döneminde farkli bir agriyla karsilasiyosun simdide bel ve cati agrim basladi
[silindi] Gizemmm12 evet leke olunca doktor coraspini tamamen kes oksaparada 4-5 gün ara ver dedi. Suan oksapara devam ediyorum. Pıhtılasma yok tedbir amaclı 🌸