Kızlar 6+4 olduk ve bu Hafta ara ara gelen mide bulantıları başladı açken bulanıyor yiyince geçiyor ama acıkınca tekrarlıyor sürekli elimde çubuk kraker ile dolaşıyorum ve bunun yanı sıra uyku hali ve yorgunluk hissi de devam ediyor sizde durumlar ne ve tecrübeli anneler kaçıncı haftadan sonra azalıyor bu şikayetler ? 😒