Göbekten iğneyi ne zamana kadar vurdunuz 17 haftalık oldum bebek 19 haftalık gidiyo karnım çıktığı için mi bilmiyorum artık acımaya başladı vururken. 3 buçuk haftalıkken başlamıştım kullanmaya.kol ve göbek olarak sırayla vuruyorum ne zamana kadar göbekten vururum ki karın gerildikçe zararı olur mu🙄