Azramm33 irmakirmak doğum başladığı zaman bende öğürme olmuştu sonra kustum ebe iyi belirti demişti. Sizinkini bilemedim ağrınız varmı
irmakirmak Azramm33 agrım suan yok öğlen vardı kasıklarımda o kadar ablamlarda mide bulantısından bi gün sonra doğum yapmışlardı acaba bende de aynı durum mu olacak :/