Mom51122 Fetal DNA testi yaptıranlar hangi şirketle çalıştınız. Şirket önemli mi. Hil sağlık hizmetleri diye bi yer söyledi doktorum. Bu şirketle gönderen var mı aranızda
Tubis2021 Mom51122 biz panorama diye bi yerde yaptırdım canım 3500 TL idi ama başka şirketler de varmış aynı test ücretleri farklı diye biliyorum
Mom51122 Mom51122 Güney Kore’ye gönderiyorlarmış, 3500 TL dedi. Güvenilir bir firma mı, gönderen var mı merak ettim
HollyMolly Ben çok araştırdım tek tek telefonla görüştüm. İcime invitae şirketi sindi. Eve gelip kanımı aldılar. 10 güne sonuç çıktı cinsiyeti de öğrendik. 2900 ödemiştik.
Bidinannesi HollyMolly Merhabalar aynı firma ile anlaştım hemen gelip kanımı aldılar ödeme için arayacaklarını söylediler arayan soran yok ama bu süreç nasıl oluyor sizde de böyle mi olmuştu
Gizemzeh Mom51122 İzmir genetik de yaptırdım eve gelip aldılar kanı ve 2 haftada sonuç çıktı memnun kaldım 3bin küsürdü fiyatında