Ada- İyi akşamlar ,Şeker yüklemesi yaptırdım,doktorum insülin kullanmam gerektiğini söyledi ,kullanmak istemiyorum ama kafam karıştı,sizce ne yapmalıyım bir tavsiye de bulunabilirmisiniz ?
Dyggfrkn Ada- Doktorunu dinle eğer guvenmiyorsan o doktora başka bir doktora daha danış kullanman gerekiyorsa kullan canım şeker önemli inslalah gerek kalmaz
MineLule Ada- şekerinizin derecesine göre önce diyet sonra insülin veriliyor. Eğer çok yüksek çıkmışsa insülin kullanmanız gerekir.
fenci_anne Ada- insülün in bebeğe bir zararı olmaz aksine kullanmazsanız şeker bebeğe zarar verir 27 haftalık gebeyim 7 .haftamda başladım kullanmaya ,insülğn zaten normalde vücutta olan bir hormon eksikliğinde ise şeker hastasılığı oluyor yanş doğal olan bir şeyi vücudunuza vereceksiniz canım , bu konuda çok fazla doktora gittim ve araştırdım kullanmak bebeğin sağlığı için en faydalısı
Mavi34 Ada- şeker seviyen insulin lik olmuş demekki. Kullanmazsan sekerin yüksek gider bebek kendi şekeri yüksek sanarak sürekli insulin salgılar ve zamanında daha fazla büyür ama.kilo olarak buyur gelisimmolarak geride kalır. Riske atma bebeğini ve kendi sağlığını insulinin sana zararı olmaz
Ada- Dyggfrkn tek bir doktoraya danıştım oda kullanmamı önerdi değerlerime baktı ben zaten diyete girdim şeker kullanmıyorum ekmek kullanmıyorum belki gerek kalmaz insülin diye sormak istedim
Kuben Ada- Şöyle söyleyeyim benim açlık 95 çıktı doktorum sınırda dikkat et dedi. Sizin 139 çıkmış yani baya bir fazla. İnsülin ve troit vücutta zaten olan hormonlar yani kullanarak vücuda yabancı bir şey sokmuyorsunuz. O yüzden bir zararı yok. Siz yine de dahiliye doktoruna değil de bir endokrin uzmanına görünün.
Nundiyebiri Ada- degerleriniz oldukça yüksek insülin kullanmanız lazım bende yeni dogum yaptım dogumdan sonra bebegin kalbinde problem olabilir dediler şekerden dolayı çok şükür bir problem çıkmadı insülin kullanmazsanız sizde de olmicak diye bir şey yok olabilir bunun için önlem alıyoruz sonuçta tek kalpte değil bebek iri olabilir suyu azalabilir yada suyu fazla olup son haftalarda su yutup cigerlerinde sorun olabilir eger doktorunuz kullanmanızı istiyorsa kullanın bu sonuçlarla başka dahiliye de gitseniz aynısını diyecek ama öncelik ilk hafta diyetle kontrol altına alınıyor mu diye bakılmalı eger diyetle kontrol altına alınmıyorsa o zaman insüline başlanmalı
Zumrutkb Ada- hamilelikte vücudun kan hacmi arttığı için 280 aslında normaldeki 300 gibidir. Hangi doktora gitseniz kullanın der. Beslenme ile 280 çözülür mü ? Bilemiyorum açıkçası sanmıyorum.insülinin değil de 280 in bebeğinize zararından korkun ve iyi bir diyetisyen bulun bence. Allah yardımcınız olsun.
pamuk_anne Ada- önce diyet vermedi mi hemen insülin mi dedi? Bi kere onun kararını dahiliye ya da endokrin verir kadın doğum değil ki 🙄
Mavi34 Ada- açlık gebelikte 90 i geçmemeli. Senin hala yüksek. Tokluk 1.saat ve 2.saat olarak olcmelisin
Minikpandam1 Ada- açlığın çok fazla senin kullan insülin bence çok üzüldüm kaç haftalıksın rabbim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Yenianneadayi2208 Ada- değerleriniz oldukça yüksek. Benimde hep sınırda açlığım, 90la 95 arası gidip geliyorum. Bir kaç kere 100 105i gördüm diye doktor hemen insülin başlatmak istedi. Ama o dönemde diyeti me dikkat edememiştim ve doktoruma durumu izah ettim. Bana 1 hafta diyetini düzenle uygula duruma göre değerlendiririz demişti. Sizin kaldı ki 139.moral bozmayın insülin kullanmanız yararınıza olur. Benimde bu hafta 2 3 kez açlığım 95 üstüne çıktı. İnsüline başlamam yakındır sanırım 🤦♀️ açlıkla başım dertte..
Ada- Yenianneadayi2208 bence siz başlamayın sizinki yüksek değil olması gerektiği gibi çıkıyo o değerle insüline başlanmaz benim değerlerim sizden oldukça yüksek diyet ve bol bol yeşil elma yiyorum yeşil elmayı denerin derim