Kodlar dün eşimle biraz tartıştık bende kendimi zorladım biraz galiba gece kaşıkta hafif ağrı gibi vardı. Gündüz de ara ara oldu. 27haftalık hamileyim sizce bi sıkıntı var mıdır ? Bebek hareketli hani geceden beri de hareket ediyor şükür ama yinede endişelendim