dnzcnrb sağ sağlim kucağına alırsın canım ben 1.kızımda neler neler cektim şimdi hamd edıyorum .
8+4 üz 2qdet prılam Dr alıyorum gece uyumadan
sık sık bişeyler atıştırıyorum çünkü midem kötü oluyor
solgar folık asit harıc bişey kullanmıyorum .
doktroum bana d vitamını vermedi kan ilaci bulantı tetikliyormuş o yüzden 1 ay sonra dedi kızlar…