Smyrayldrm İnan benim de durumum aynı seninle, bir kızım oldu ondan öncesinde hiç düşük yaşamamıştım ondan sonra iki kere kürtaj oldum benim de doktorum önlem amaçlı başlayacaz dedi ki hiç pıhtılaşma var mı yok mu test yapmadı ben de anlamadım sonra işte bi kızım daha oldu bu da üçüncü oğlum olacak Allah’ın izniyle yine iğne kullanıyorum mecbur 🤷♀️