KkubraOz canım benim bilgim yok maalesef, ama rahim duvarının kalınlaşması için ilaç veriyorlar aslında sanırım , benim tüp bebek duphaston kullanmıştım estrofem kullanmıştım kalbini duyana kadar. Duphaston ve estrofem rahim duvarını kalınlaştırıyor sanırım. Ayrıca düşük yapmayayım diye fitil kullanıyorum, 5 günde birde proloton depot iğne vuruluyorum. Rabbim bebeğine tutunması için güç versin inşaAllah 🙏 sağlıkla tutunsun annesine tüm bebekler 🙏