Mom_0606 Arkadaşlar anakucagi konusunda aşırı kararsız kaldım. Otomatik sallanan mi, titresimli mi yoksa bebeğin kendi hareketi ile sallanan mi tercih etmeliyim?? Çok yüksek fiyatlı birşey alamayacağım sizler hangisini tercih ettiniz??
BusraUras Mom_0606 ben bebeğimin kendi hareketi ile sallanan aldım mukoba dan bambu. Hellobarı ile birlikte 500tl ye. Bebeşim kendini salladıkça hafiften gülüyor 😅