Busraozzz Kuzular işitme testinin ilkini geçemedik iki kulakta geçemedi hemşire bi hafta sınra tekrar gel dedi normal doğum yaptım ama su kalıntısı olabilir hemen korkmaayınn dedi ilkinde geçemeyip ikincisinde gecen var mı
AsenaEmre Busraozzz Bebim doğum yaptığım hastanede vardı canım oluyor bunlar bilindik vakalar düzelir suu kalıntısı vardır demişti bebeğin annesine üste çıksın diye yazdım
Alyaesmaa Busraozzz Erkenmi doğdu acaba benim kızım 35+2de doğduğu için tam tamamlanmış kulak içleri o yüzden birinciyi geçemedik ikinci testi geçmiştik
Elfelf475 Busraozzz benim yeğenimde de aynısı olmustu ikinci de sorun yoktu o da normal doğum bu arada
Llkk Busraozzz benim bebeğim ilkinde geçti ancak hemşireler çok şaşırmıştı ilkinde geçen olmuyormus genelde ikincide geçiyorlar dedi o yüzden bence sıkmayın canınızı
Minikcivcivimmm Busraozzz Benim oğlum da hastanede geçemedi. Doktor 10 gün sonra yıka gel dedi sonra geçti. Korkmayın ilk testte geçemeyen bebek sayısı oldukça fazla. Çok normal çünkü anne karnında su kaçıyor.
Busraozzz Minikcivcivimmm inşallah ya dua edin nolur ilk bebeğim bilmiyorum öyle diyince bi moralim bozuldu falan kötü öldum yani
Arzuorhan Busraozzz canım ben ilk oğlumda aynısını yaşadım hiç merak etme Allah’ın izniyle geçer ikinci de .
Birgul Busraozzz bizde aynısı olduk doğumdan hemen sonra gidince geçmeme olasılığı yüksek oluyomuş 15-20 gün sonra gittik geçtik.