Sevgili arkadaşlar 31. Haftama yeni girdim yalnız sabahtan beri kasık bölgemde inanılmaz bir baskı var aşağıya doğru. Yoğun bir sancı çekmiyorum ama kalktığımda falan ufak bir sancı oluyor. Acaba bu normal mi ? Bu şekilde bir kramp sancı veya baskı yaşayan var mı ?