Kevser01 doga21 Devlet genelde son ana kadar normal dogum yaptirtiyor ama 3500 kg bile normal dogumda zorken 4 kg ve ustu kesinlikle sezeryan olur benim doktorum 3500 ustu olursa sezeryan yapariz yoksa yazik rahmini parcalar demisti devlete onceden bildirirsin ona gore gun tarih verirler diye dusunuyorum
sibelyrl doga21 ben özele gidiyorum ama doktorum yıllarca devlet hastanesinde çalışmış bir konu açılmıştı o da devlette 4 kg ve üstü sezaryan yapılıyor devlette demişti riskli olduğu için.
doga21 Kevser01 özel kliniğine gittiğim doktorum bebek iri normal olmaz dedi, ama devletteki hiç konuşturmuyor bile 🤦🏻♀️
Deryakadir Kevser01 şimdiki doktorlar yapamıyor bence o yüzden biraz fazla olunca kilosu yanaşmıyorlar halbuki ablamın kızı 3900 normal doğdu ve dikişsiz
Mehtapca06 Ben 4 kilo doğum yaptım doğumdan sonra doktorlar dedi ki normalde ilk doğumda 3,5 dan sonrası sezeryan yapılıyor ama sen pandemide gözden kaçmış bir istisnasın 😂
sibelyrl doga21 işte doktoruna denk gelmemişsiniz demek ki yoksa bu bilgiyi sakınacak ne var Allah bu doktorları bildiği gibi yapsın.
doga21 Bktbll ne kadardı bebeğiniz kaç haftalıktınız, siz istediniz mi doktor mu karar verdi ? Çok sordum😂
Bktbll doga21 adete göre 40 haftalıktım canım usg ölçümü 41+5 ti 3970 doğum yaptım 12 ay once onlar kendileri karar verdi pek sormadılar bana bende tamam dedim şimdi tekrar hamileyim
Kevser01 Deryakadir Massallah baya iyi bilmiyorum korkutuyorlar ya o yuzden 3500 kg gecsin istemiyorum kizim kisitladim suan kendimi yemekten zaten 2 ogun yiyordum biraz daha porsiyonlari kuculttum bakalim nolucak
doga21 Bktbll teşekkür ederim canım, 33 haftalıkken 2700 çıkmıştı benimki de tahminimce o kilolarda doğar