Birkedibirbebek bende 14+3 teyim nerdeyse herhün yaşıyorum bu sorunu tansiyonmu sıcaklardan mı bilmiyorum parol atıyorum arada fayda etmiyor tabi ama günlük ılık duş almak iyi geliyor bazenda kafanı soğuk su ile yıkıyorum oda rahatlatıyor gözlerim başım çok ağrıyor