Sehrbn_ inanılmaz bir ağrıdır ben acillik oldum geçen hafta nefes alamadım yatamadım oturamadım saatlerce ağladım 1 hafta sonra kendiliğinden geçti bebek baskı yapmış artı hafifte enfeksiyon çıktı git bir görün derim bir sürü tahlil felan yaptılar yani öyle hafife alınacak bir durum değil 😉