Esrakuku Gebelik şekerinden olabiliyor ama şeker olmazssada olabiliyor.Çoğu kişide var bu durum sağlıklı doğum oluyor korkmayın ama zor oluyor suyunun fazla oluşu.Benim 24.lü haftalarımda su fazla çıktı şeker yüklemesi yaptık şeker çıkmadı ama doktorum yinede şekerden hamur işinden uzak durmamı istedi.Bende meyveyi özellikle karpuz kavun çok yiyordum kestim şimdi 2-3 günde bir porsiyon olarak yiyorum diğer meyvelerden bir iki tane yiyorum 32.haftamdayım 29 da düzelmişti suyu