Kızlar bu ayın 19′unda sezaryen olacağım Özlem hoca yapacak ameliyatımı inşallah. Merak eden arkadaşlar vardı ben ameliyat için gerekli evrakları topladım ve gebelerden şu anda PCR testi istenmiyormuş öğrendim. Aklınıza takılan soru varsa cevaplayabilirim süreci. Doğumumu hayırlısıyla atlatmak nasip olursa inşallah onu da paylaşacağım