Gizem2312 Merhaba hanımlar 32 nin içindeyim ayağa ne zmaan kalksam içerde sertleşiyor bebek tek tarafa toplanıyor pazartesi kontrolüm var ama normal midir sizce hareketlerinde sıkıntı yok
Ballimiz Gizem2312 benim suyum fazla hala da öyle 20.haftalardan beri sürekli karnım öyle sanki taş gibi her ayağa kalktığımda oluyor erken doğum riskiymiş
Hemsireanne93 Canım ben de 30+0 ım benim de geçen haftadan aynı şikayetlerim var , ben de bekleyeyim de öğreneyim . Çünkü gerçekten her ayağa kalktığımda aynı şeyleri yaşıyorum
Asellinaanesi 28 haftadan beri bende de aynı göbeğimin yanina toplanır 33.haftamdayim doktor bir sıkıntı görmedi bazen can yakıyor gibi oluyor sanci giriyor gibi ama yerleşmeye çalıştığından dolayı diyorlar