Dün post açmıştım hatırlarsanız bebeğimi hissedememiştim 2 gündür doktorum da acile git dedi bakmadılar doktorum bu gün için beni araya sıkıştırıp baktı kolları aşağıda poposunun yanındaydı yemek ye dolaş biraz gel tekrar bakalım hareketlerine dedi 1 saat sonra geri gittim sadece bi kolunu yukarı çekmiş diğer kolu biraz çekmiş doktor diğer kolu için az hareket ettirmiş kas hastalığı olabilir ya da uyuyo olabilir şu an moralini bozma dedi ama içime kurt düşürdü böyle bişey yaşayan var mı 20 haftalığız 2 hafta sonra detaylı ultrasona gidicem