SecilM Ben her ay ölctürmedim canim.. Sadece baska bebek dusunuyoruz bir sorun var mi yok mu diye herseyi kontrol ettirmisken onada bakildi ozaman 44 cikmisti.. Ilacla sonraki ay dusunce bidaha kontrol ettirmemistim, ama gecen ay hamile oldugumu sandigim icin kan aldirmistim prolaktinede bakilmisti 42 cikmisti.. Simdi son kan sonuclarimda hamileligim cikti ve prolaktinde 39 cikti, her seferinde yuksekti yani.. Bende sınır olarak 29 gosteriyodu galiba yanlis hatirlamiyorsam..