1 nohut
1 müslin
1 normal battaniye
1 hastane çıkışı ilk doğduğunda giydirmek için
3 takım altlı üstlü şapkalı falan
1 tulum
eline 3 çift falan eldiven
6 ağız silme mendili
3 çorap
4 zıbın kısa kollu
biberon
emzik
bez paketinin hepsini koydum😀 43 tane galiba
alt açma bezi 3 tane
2 ıslak mendil
göğüs pompası elektrikli
göğüs ucu kremi
1 tanede foto çektirmek için isimli tulum ertesi gün giydirip çektircem bende süslenip
puset
puset örtüsü
şimdi benim tarafa geçtik
2 tane lcw gecelik elbise emzirme çıtçıtı olanlardan
3 sütyen
3 klot
depend 1 paket😀
meme pedi 2-3 tane
süslü terliklerden ve lohusa geceliği süslü olandan foto için birazda makyaj mazemesi koycam bide düzleştirici 2. Gün foto çektircem
bide yanıma normal bi elbise alırım çıkışta giymek için ayağımda gittiğim terliklerle dönerim.
havlu bebeğe ve kendime almadım alıyımmı mama almadım alıyımmı şmpuan kendime yada bebeğe almama gerek varmı almadım 😀 böyle karışık bişeyler oldu işte
iyimi sizce
eylülde olcak doğum bu arada