Bende de olmuştu, sebebi tek taraflı uterin arter direnciydi. 19.haftada çıktı coraspirin başladılar sebebinden dolayı. Bol proteinli beslenin, her gün yumurta, ev yoğurdu, ceviz badem gibi kuruyemiş, et, baklagil tarzı faydalı şeyler yemeye çalışın. Doktor bunları tavsiye etmişti. Omega içeren vitamin hapı kullanıyordum zaten ona devam ettim, bol su tükettim. Mümkün oldukça soluma yattım. Midemi boş yere doldurmasın faydalı şeylere yer kalsın diye çay falan pek tüketmedim. Hiç hayal dahi edemeyeceğim haftaları gördüm çok şükür, gelişim geriliği var hala 10 gün ama doktorum önemsemiyor onu