Gecen hafta şikayetlerimden dolayı kan ve idrar istemişti doktor bugün sonucu almaya gittigim de idrar da protein olduğunu soyledi karnımda da sabahtan beri bı ağrı vardı bebek de toplaniyordu utrason da ağrı gördü nts istedi tekrar idrar istedi neyse sonucum da protein çıkmadı enfeksiyon çıktı ilaç verdi idrar kültürü istedi 1 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi ama çok tedirginim başına gelen varmı ? Enfeksiyon da olmaması gerekiyousmus oda sıkıntılı bı durummus tatmin olmadım konuşmasından 1 hafta nasıl bekliycem bilmiyorum