serifeyvz Nssengoz Benımde 36+5 2980 gr dedı doktor , normal yada sezeryan önümuzdeki hafta belli olur dedı 😊
Kevser01 Nssengoz 37 ye yeni girdim 3200 insallah normal yapabilirim birde 40. Haftaya kadar gelmezse 4kg bulur kesin sezeryan yapmak zorunda kalirim korkuyorum 😅😅
Nssengoz Tugba2147 normal mi istiyorsunuz benim de o kiloda ben daha da kilo alir diye korkuyorum sezeryan mi olsam diyorum