papatyahnm_ İlk kez doğum yapacak ve çalışmayanlar anneler için doğum parası hakkında bilgilendirebilir misiniz ?
42-AySe-07 papatyahnm_ canım şehir merkezinde yaşıyorsan aile ve sosyal politikalar bakanlığına ilçedeyseniz sosyal hizmetler müdürlüğüne gidip form doldurmanız gerekiyor
42-AySe-07 papatyahnm_ Rica ederim canım 202 lira da eşine yatacak onu da takip edin e-devletten biz unutmuşuz geri gitmiş 😂
SayeMom papatyahnm_ o calısan sigortalı anneler için cnm, ama eşin sigortalıysa ve çocuk doğum tarihinden geriye dönük 1 yıl içinde 120 gün prim gün sayısı varsa 232 tl emzirme ödeneği ödenir. Ama süt parası yardımı olarak 144 hattı bakıuor canim
Kezban0708 SayeMom çalışmayan ve ilk kez Doğum yapacak birisine yardım olmuyor mu canim ? Bilgin var mi
SayeMom Kezban0708 doğum parası olarak yani rapor parası alamazsın canım , bez yardımı süt parası gibi yardımlar için sosyal yardımlaşma yani 144 hattıyla görüşmen gerek
42-AySe-07 Kezban0708 canım birine hastane başvuru yapıyor ssk üzerinden muhtemelen o eşimin hesabına yattı 202 lira bana da 300 lira yattı sosyal hizmetlere gidip form doldurdum
42-AySe-07 SayeMom Ben ne olduğunu söylemedim ki zaten sadece kontrol edin eşinize de yatacak dedim 😉
SayeMom 42-AySe-07 şartı var canım onun. 120 gün prim olması gerekiyor cocugun dogum tarihinden geriye donuk 1 yıl içinde