Merhabalar ✋ benim eşim B Rh - ben 0 Rh + olduğum için 12. Haftada kan vermiştim ( normalde ben negatif eşim pozitif olsaydı kan uyuşmazlığı olurdu diye söylemiştim doktora bunu biliyorum.) doktorumda 28. Haftada bir iğne vurulacaksin diye konuşmuştu şuan 28+3 um bugün doktora gittim elhamdülillah evladım sağlıklı bir sorunu yok doktor hanıma sordum yaptiricaktinjz dedim hayır gerek yok dedi biraz aklıma takıldı açıkçası başta vurulacaksin deyip sonra vurulmayacaksin deyince ne yapayım sizce yarın başka bir doktora da gidip muayene olayim mi? Emin olamadım bir türlu.