BabyYoda ebruozdgrl Sancı çekmek işin zor kısmı. Doğum anını kime sorarsanız sorun çok afedersiniz büyük abdest yapmak gibi diyecek. Eğer doğru ıkınırsanız nefesinizi bağırmaya değil ıkınmaya harcarsanız doğum bir kaç dakika sürüyor
BusraUras ebruozdgrl sancı çekmek der susarım 😅🤣 az daha çeksem hastane fanyaslarından kazıyacaklardı beni 🤣🤣
nanay Hicbiri cocugunu saglicakla kucagina aldiginda unutursun benim kizim kalp hastasi dogdu 1 gun sonra gordum