Kızlar selam. Bir ay bir haftalık bebeğim. Dün dr a gittik rutin kontrole kilo alımı gayet iyi hatta fazla bile. Anne sütü ile besleniyor hafta da bir maksimum iki kez mama veriyorduk dr gerek yok hatta gece üç saatte bir emzirmemi bile bıraktırdı ağlarsa besle dedi. Konu şu göğüslerim süt dolduğunda dolgun dolgun oluyodu süt olduğunu anlıyordum. Fakat önümüzde ki ay işe başlayacağım bu yüzden sağıp stok yapıyorum. Sağmaya başladığımdan beri göğüslerim dolgunlaşmıyor hep yumuşak bu süt üretimi bitti demek miii. Bugün iki göğüsümü emzirdikten sonra kalanı sağmayı denedim sadece 20 Cc çıktı bu normal mi. Sütüm gelip gelmediğini nasıl anlarım moralim çok bozuldu