Merhaba kızlar, ikinci dozumu dün 20.30 oldum. Birinci doz aşıda hiçbir problem olmadı sadece hafif kol ağrısı. İkinci doz ise döktü geçti. Sabah tüm vücut ağrısı ile uyandım akşam 6 ya kadar dayanabildim. İştah kapanması, hiçbir şey yiyemem, ağrı(özellikle bel ve baş), ateş yükseliş düşmesi yaşadım. En son acile gittim. Parol serum ve dengeleyici su taktılar. Crp de kan da bir tık yüksek çıktı.(kanda bakteri virüsteymiş o da). 2-3 gün sonra geçmez ise tekrar gelin dedi. Benim gibi bu şekilde yan etki yaşayan oldu mu? Sizlere ne dendi ne yapıldı? (Aşı: biontech)