Zeyneppp0 Selam kızlar Nasıl gidiyo cinsiyet öğrenebildiniz mi aceba💃🏼 benim doktorum uzakta iki hafta sonra 4 aylıkken öğrenicem inşAllah 🥲🌸
Meryemce92 Zeyneppp0 Benimde son adet tarihim 5 mayıs. 12+6 da gittiğimde kıza benziyor ama hazırlık yapmanızı istemem dedi. Bi sonraki muayenede belli olur inşallah dedi 😊 2 hafta sonra randevum var gidicem. Bakalım hayırlsıı. 5 yaşında bi kızım var ☺️
yesilkelebek Zeyneppp0 Benim de tam beş mayıs🥰💃🏻 geçen hafta gittiğimde doktor erkeğe benzettiğini ama kordonda olabileceğini Sonuçta 2 milimlik bir şeyden bahsettigini o yüzden bir ay daha beklemem gerektiğini söyledi🙇🏻♀️ Ama ağzından erkek çıktığı için muhtemelen anlıyordur ve değişmez diye düşünüyorum🤗
Fatmadumankorc Zeyneppp0 benim de 2 mayıs 12 haftalıkken gittik ama göstermedi doktor kıza benzetti 10 gün sonra gidiyoruz umarım bu sefer görebiliriz 🥰
Maaaile Zeyneppp0 Ya benim eşim yanimda değil,eylulde gelecek beni bekle diyor. Yoksa ben çatlamak üzereyim. Bide benim 2.cocuk😂
ZZeynepP1903 Benimde 5 degil ama 1 mayıs 🤗 14 haftalıkken ıkılı teste gırdıgım doktor kız söyledi ultrasonda inceleme yaptıktan sonra dün de kendı doktoruma gittim cinsiyet icin erken dedi birsey söylemedi bir ay sonra görüsürüz dedi sinirlerim bozuldu 😒