Bugün sağlık ocağından çağırdılar doktor randevum 1 agustostaydi bir sorun yoktu ama hemşire kalp atımı 140 iyi ama hiç durmadan atmalı duraksıyor yorgun olabilirsin yada bebeğin kalbinde kaçak olabilir sabah erken gel tekrar bakalım dedi 28 haftalık hamileyim biraz korktum yarın tekrar gideceğim başına gelen var mı bir sorun olmayan