giresun aayy canm ya banada ağrın olur dediler 4 haftalıken çok küçük bi kist vardı sonra buyudu 6 cm oldu daha büyürse ağrın cok olur dediler allahdan snradan kayboldu şükür ama bende ağrı yapmıyodu fazla sol tarafına yatmaya calış ayaklarını felan üşütme belki faydası olur inşallah küçülür kendılığınden allah yardım etsın 🤲🏻 Bebek yiyor diyolar ama senınkı yemedi demeki bana bebek yemiş dedi doktor nekadar doğru bılemıyorm