Gizemmmii Mery94 o sıralar yoktu benim bel ağrım şuan 11+2 yim ve belimin sol bölümünde nasıl desem iğne batması mı desem ağrımı desem sancı mı desem bilemedim öyle bişey oluyo. Merak ettim bende yukarda kalsın postun
Boncuk123 Mery94 bel ve kasık agrısı ilk haftalarda normal. Kanama ve lekelenme olmadıgı sürece sıkıntı olmaz