Merhaba.33haftalık gebeyim.yaklaşık 4-5gündür tansiyonum hep düşüyor 10-4 10-5 fln.Hep bir uyku hali,halsizlik var kafamı kaldıramıyorum.Tuzlu ayran içiyorum o dakikalar iyi daha sonra yine devam ediyor.Bu durumu yaşayan annelerimiz bana yardımcı olabilir mi?randevumda haftaya doktorumada soramadım😢