Kevser01 tazeannecik1 Benim kizim olacak cevremdeki herkesin kizi var hamilelerde hep kiza hamile sanki kiz senesiymis gibime geliyordu 😂😂
Denizcyc 3 kuzen kızımız oluyor dayımın oğlu oluyor 😊 Ama şöyle olabilir geçen sene hamile kalanlar kız hatta ikisi doğurdu ben doğurmak üzereyim. Dayımın eşiyse 4-5 aylık hamile o bu sene içinde hamile kalmış biz geçen sene
tazeannecik1 Geçen sene kız senesi dediler bu sene erkek diyorlar :)) bende 3 haftaya öğrenicem İnşallah 🤲🏽
tazeannecik1 Kevser01 hadi yaa bende hep erkek duydum aslında bende kıza daha çok heves ediyorum ve çok merak ediyorum tabi önceliğimiz sağlık 😍