Kızlar merhaba ben polikistikoverlı anne adayıyım aşılama yaptırcam adetin 2. Günü doktor gel dedi geçen ay 12 si adet tarihimdi olmadım memlekete izne tatile geldik doktorla konuştum uzak oldum için tarlusal adet söktürücü almamı istedi gebelik için kan vermeden alma dedi bende adetim 25 gün gecikti için sadece evde idrar testi yaptım negatif çıktı ilacı alıp bitirmeme rağmen hala adetim gelmedi adet göremedim için göğüslerim şişti ve uçları çok hassas olup ağrımaya başladı napa bilirim 😢😶