Sudeeee 36 haftalığım bende de o haftalarda aynı korku endişe vardı, ped koy gün içerisinde en son ped su dolduysa zaten amniyon sıvısı ama akşama kadar çok azsa ya bebek baskı yaptığı İçin farkında olmadan idrar kaçırıyorsun, ya akıntı ya da terleme olabilir demişlerdi. Sonrasında doktor kontrolümde bebeğin suyu normaldi, şuan hala aynı durumdayım, haftaya kontrolüm var yine.