İkincş gebeliğimdeyim şu an. Eşimle bizim de kan uyuşmazlığımız var. İlk çocuğuma hamileyken 28.haftada kan uyuşmazlığı ile ilgili bir aşı oldum. Doğumda da baktılar çocuğum babasının kan grubu olduğu için tekrar bi aşı oldum. Bu gebeliğimde de böyle olacak