Merhaba hanımlar , bugün kızım olacağını öğrendim , İlk kızımın adı Asude Berra , eşim Güzide ismini düşünüyor uygun olsun diye . Sizce Güzide nasıl , dışardan bakan görüş istiyorum :) bir de Asude Berra’ya uygun isim arıyorum yardımcı olursanız sevinirim . 🌸☺️