Sevtugm ben bugün itibariyle 34 haftalık oldum miyomum 13 cm ve serviks ağzında. Başından beri sezaryen olacağım belli,rahmimin alınma ihtimali olduğunu biliyorum tüm gittiğim doktorlar öyle söyledi. Miyomun yerleştiği yerden kaynaklı sıkıntılı olcakmış ameliyatım. Sezaryen kesisini attığı gibi miyom çıkacakmış karşısına bu yüzden miyomu almadan bebeği alamam dedi ama biz genellikle sezaryen esnasında miyom ameliyatı önermiyoruz kanama riskinden dolayı diye de not geçti doktor. biraz korkuyorum açıkçası ilk gebeliğim 28 yaşındayım bilmiyorum ne olcak