Bugun aile hekiminden aradılar kızımdan alinan topuk kanında biotin eksikliği cikti😢 bu durumu yaşayanlar var mı. Bioak 5 mg tablet verdiler. 3 ay boyunca kullanacak. Nasıl kullanılır tam bir açıklamasını da yapmadi doktor. Suyla ya da sütle ver dedi. Ne kadar su ya da ne kadar sütle vermeliyim. Bi de düzenli kullanımda ilaç ise yarıyor mu