Doga_77 Kızlar merhaba 30+5 bebeklerinizin kilosu ne kadardı. Benimki 1635 çıktı boyu da 42 cm . doktorum biraz zayıf dedi moralim bozuldu🤦🏻♀️
Mltm88 Doga_77 Tam 31+0′da gittim geçen hafta 2079′du ama 2-3 hafta önde dedi…Çok takmayın kafanıza önemli olan sağlıklı olması
Kedilendiniz Doga_77 stres yapmayın daha kilo alır bol bol kaşar peynir, ceviz, muz, karpuz tüketin.Artık bu haftalardan sonra daha hızlı kilo almaya başlıyorlar diye biliyorum.
Ozzep Doga_77 30+2 de gittüm 1650 cıktı kilosu gayet iyi dedi benim doktorum da 😀 aynı haftalar aynı kilolar
Doga_77 Mltm88 bana da 2000 civarı olması gerekiyor dedi de o yüzden kafama taktım, sağlıklı çok şükür sıkıntısı yokta zayıf bebeklerden çok korkuyorum bişey olur zarar veririm diye 🤷🏼♀️
Mltm88 Doga_77 Benim doktorumda çok kilolu dikkat et falan dedi..Bende diyorum sağlıklı olsunda..Zaten zayıf bebekler doğduktan sonra hemencik kilo alıyolar 😍😍
Doga_77 Kedilendiniz normalde hiç stres yapan biri değilim ama zayıf olacak gibi diyince üzülmedim desem yalan olur 🤷🏼♀️
Haticecakirr Doga_77 benim 32 de 2100 dü o haftalar da muhtemel öyledir kilosu normal benim doktorum 32 de max 1900 bekliyoruz demişti
Meless Doga_77 30+3te 1600gram 42cmdi. Doktorum banada 1 hafta geriden geliyor ama boyuna gitmiş takma dedi
Doga_77 Meless benimkidr boya gitmiş manken olmak istiyor sanırım dedi 😄 ama uzun zayıf bebek olursa korkarım kucağıma almaya 🤦🏻♀️
doga21 Doga_77 benim tam 30+5de 2200 dü ama gelişim ilerde benimkinim em başından beri, seninkinin kilosu güzel geldi bana
Kedilendiniz Doga_77 üzülme üzülme sağlıklı olsun da kilo alıyorlar bir şekilde ama dediğim gibi bu haftadan itibaren kilo alımı artacak kendinde fark edersin beslenme dikkat et uyku düzenine sen stres yaptıkça bebeğe yansır böyle düşün sıcaklarda benim de pek iştahım olmuyor 32.haftadayız zorluyorum kendimi meyve tüketmeye çalış ayran yoğurt süt ürünleri faydası olur inşallah🌸💐
acemiannne Doga_77 bazı doktorlar moral bozuyor ya 😂 çokta takılma son haftalarda kilo cok aliyorlarmis kaşar yumurta eksik etme ben onları yiyorum mutlaka kahvaltida her bebek farklı alıyor kiloyu