Syd160531 Kızlar ilk haftalarda karında kasıkta batma ar kaçıncı haftaya kadar sürüyor? Bide sağ ve solda batma olupta ikiz gebelik yaşayan var mı 🙈
Syd160531 Eabkrc benim ilk kese göründü 6.hafta olacak inşallah ta acaba ikiz mi diye düşündüm iki taraflı iğne batması oluyor kasıkta 🙈🙈
Eabkrc Syd160531 insallah oyledir ys ama ikiz olsa 2 kese var derdi gerci erken daha bebek falan da yoktur henuz :)
Syd160531 Eabkrc yerleşiyor galiba gördük bebeği ama kalp atışlarını duymadık Allah hayırlısını versin inşallah :) size de kolaylık versin cinsiyetleri belli mi
Eabkrc Syd160531 erken demisti doktor belli degidli canim senin icinde coke rken daha ben 8 haftada brbekleri gormsutum ☺
Syd160531 Eabkrc ayy çok heyecanlı :))) hayırlısıyla sağlıkla inşallah kucağımıza alalım benim de 2.gebeliğim bir oğlum var :)