butterfly_ Kızlar öyle maksat muhabbet olsun diye açtım konuyu 😀 kaç kilo aldığımızın önemi yok bizim ve bebeğin sağlıklı olması herşeyden önemli❤️ Ben 37+4 üm 10 kg aldım 57 idim 67 oldum bi çatlak henüz yok inşallah olmaz 😀
Lulemom butterfly_ bende 38+1 deyim 12 kilo aldım. Şuan için çatlamadım ama son 8 günüm kaldı. Kalan günlerde çatlar mıyım bilemicem 🙊
Ayseee4238 butterfly_ ayh ne güzel ins olmaz benim heryerim haritaya döndü çatlaklardan o kadar yağ krem kullandığım halde. 62ile gebe kaldım şuan 76 kiloyum 14 kilo aldım. 33.hatadayim
Omerhatice butterfly_ ben oğlumda 12.5 kilo aldım 60 ile başlayıp 72.5 ile bitirdim hiç çatlamadim.. Kizimdada 10 kilo aldim 61 ile başlayıp 71 ile bitirdim ve karnim bunda dahada büyüdü catlagim oldu.. Basenlerimde var ama onlar küçük küçük belli olmuyor ama karnımda 6 7 tane var onlar bariz belli 🤷♀️
Annesininkuzusu01 butterfly_ 25 haftalık olduk toplamda 6 kilo aldım çatlaklarım aldı başını gidiyor 🤦🏼♀️
Glcn22 butterfly_ 36+5 olduk 9 kilo aldım çatlağımda karnımda azcık var 34. Haftada cıktı kremler kullanmama rağmen
sumeyraballl butterfly_ çatlamayan bir karnım var karnım da kaşınıyor yakındır çatlamaya başlaması 19+4 üm 🙈 2 kilo aldım
Heather butterfly_ Çok şükür ergenliktw tosun gbi olduğumdan heryerim çaylak zaten🤣 çatlasada farketmem zaar😁
Esan butterfly_ 11 kilo aldim 36.haftadayim karnim cok cikmadi catlamadim henuz sonra olur mu bilmem 🥺