Gizemmmii papatya028 şanslıysanız söylerler 😊 ama kesin olarak söylemezler heran dönebilir o yüzden söyleselerde öğrenmemiş gibi davranın kesinleşene kadar sonra aramızda kalsındaki hüsne gibi olmayın 😅😅🥰
bebisinannesi33 Dün kontroldeydım 11+3 iken doktor %51 erkek gibi görünüyor dedı bellı aslında ama net konusmaktan kaçıyorlar herzaman
Yamanne Benimde yarın doktor randevum var 11+3 olacak ikinci gebeliğim ama benim doktorum görsede söylemiyor 16.haftaya kadar