Kızlar oğlumuzun adını Sarp koyacağız. O kesin. Ama eşim Karan’ı da çok beğeniyor. Ben Karan çok var diye tek Karan koymak istemedim. O da ikisini de koyabiliriz aslında dedi. Çift isme hep uzak bakıyordum ama onun da içinde kalmasın çok beğendiyse diyorum sonuçta ikimizin oğlu.