alparslanannesii1661 VeraVrea aldığımı iki kere yıkadıktan sonra en fazla ne olabilir ki diyorum zaten
alparslanannesii1661 Yamacin-Annesi büyüyen beşik çok araştırdım ancak yerim dar malesef 😒 bende heyner almak daha mantıklı geldi
Yamacin-Annesi alparslanannesii1661 yeriniz yoksa daha uygun olur bide instagram tasarruflu anne diye binsayfa var oraya da bakin derim ordada bebek ustune herşey var
Eylem_kaya07 alparslanannesii1661 Uyguna bulursunuz letgoda ben oyun halısı falan aldım ama ana kucağı almadım
gamzosgamzos alparslanannesii1661 Ben almam almadimda yanlış anlaşılmasın asla ikinci el kiyafete karşı değilim 20 aylık kızım var kuzenimin bir çok kıyafet ve eşyalarni kullandık ama temizliğini bildiğim biri olmalı ☺️
greybrde alparslanannesii1661 dolaptan alıyorum da satıyorum da tabi bebeğim için yeni etiketli giysileri tercih ediyorum 😇
Minikcivcivv alparslanannesii1661 ben alırım temiz olduğu sürece sıkıntı yok zaten belirtiyorlar sıkıntı var mı diye. Astronot bi tulum beğendim onu alicam mesela çok hoşuma gitti Birde h&m markaydı
Bebekbebek1 alparslanannesii1661 bende öyle düşünüp heybet beşiği 250₺ye aldım, vidasi eksik çıktı onu da nalburdan aldık
alparslanannesii1661 Bebekbebek1 gidip yerinde görüp içime sinerse almayi düşünüyorum kasimda dogacak eylülde alicaz besigi sürekli zam geliyor
Havvanure alparslanannesii1661 dolap uygulamasından aldım genelde etiketli tercih etsemde tertemiz olanlar ve kaliteliydi
alparslanannesii1661 Havvanure dolap uygulamasinda cook güzel kifayetler var yıkandıktan sonra bisey olmaz diyorum bende
Bebekbebek1 alparslanannesii1661 bizimki de ekimde doğacak inşallah, bu fırsatı bulamayız diye 6. Ayda aldık, birkaç yeri çizilmiş ben önemsemedim çünkü genel olarak temizdi
Bebekbebek1 alparslanannesii1661 Yaa bende böyle bir post açmayı düşünüyordum,hakikaten bebekler çok çabuk büyüdükleri için az kullanılmış oluyor, lekesi var olunca söylüyor çoğu, hemde bazıları güzel marka olunca alınır diye düşünüyorum
alparslanannesii1661 Bebekbebek1 bende sürekli forumda araştırıyordum sonra kendim açayım dedim 😂 bakıyorum çoğu yeni gibi ve normaldej cok cok uygun
Burcunuz alparslanannesii1661 ikinci gebeliğim maddi durumumdan dolayi dolapdan aldım 15 parça yanına hediye de eklemisdi iyiki almışım sanki yeni hepsi magaza ürünü gbu geldi paketlenmesi falan satıcıya göre değişir tabi bu ben pişman olmadm hep LC Waikiki ürünleri birde kaliteli pamuklu ürünler ilk aydan çabuk büyüdükleri için çok para vermek istemedim gönlüme göre de oldu çok şükür
alparslanannesii1661 Burcunuz bende öyle cok şükür sifir alacak durumum var ama baya pahali geliyo niyeyse bana
Bebekbebek1 alparslanannesii1661 cidden ya zaten ne demişler çocuğun yediği helal giydiği haram diye, şu dönemde hele dolaptan almakta sıkıntı yok bence