Kızlar selam 33+1 günlük hamileyim.2 haftadır kalp çarpıntısı halsizlik ve uyku hali var.Acaba sizde bunları yaşıyor musunuz kalbim sanki yerinden cikicakmis gibi.Salondan mutfağa geçsem kalbim kut kut atiyor eger bu durumu yasayan varsa yazarsa çok sevinirim