Merhaba ben ilçede yaşıyorum ayrıntılı ultrasyona giremedim bir türlü Devlet Hastanesi’nde malum hiç randevu bulamadım ozel hastaneyi aradım 4 boyutlu var yetersiz dedi yakın civardaki ile gidin dedi. Devletteki ayrıntılı ultrasyonlar da 4 boyutlu değil mi?